onsdag, april 02, 2008

Oppdatering!!

Tenkte da va på tide me ei lito oppdatering no. Litt lei av å lesa om gospel bergen så hadde konsert for ein måned sio...
Eg e for tio heima på sommarøyo Stord i praksis. Da e veldi spennande og lærerikt. E kje akoratt supersosial no,men da e faktisk veldi deili å berre verr heima å ikkje gjer så veldi masse=)

Oki,no har eg sendt stafettpinnen vidare te jentene så fremdeles e på Haugen. Legg inn litt bilde å sånt dåke.. Eg har kje så masse kjekke bilde her i frå akoratt..

Glede meg te livet i Bergen igjen om et par veke!

4 kommentarer:

Sunn sa...

greitt me ny oppdattis når d bjynte å roe sej på den forrge kommenteringa! D vart stilt frå dei anomyme gitt... lure på om du trakk d lengste stråe å skremte dei wingsters?

Kjekt å høyre frå dej Ingso. We miss u hon=)

Anonym sa...

Ikke at konserten var bra, men jeg sier meg enig i at det var på tide med en oppdatering! Her er det sosiale tydeligvis litt bedre enn på stordo, men hva annet er å vente! 300 vs. 70.000 mennesker, jeg har litt flere å velge iblant! ;) Men uansett er jeg benklar for å være ûbersosial når jeg kommer tilbake til Bergen, i tillegg skylder jeg dere vel å låne dere skjermen så dere kan se Titanic?

Leste i dag at det i snitt er 244 dager med regn i året i Bergen, men heldigvis regner det hele tida her også nå, så jeg slipper å gå og savne det! :-D

Ingebjørg sa...

Jeje,Henrik! 70000 du lissom..å kor mången av dei kjenne du? Synd du e på østlandet i regnet no når da faktisk har våre skikkelig fint ver her på beste vestkant i da sista;)

Anonym sa...

Godt å sjå at det ikkje bare e meg som e hima og e usosial - og nyte det! Men praksis e knallkjekt:D Blir nok ei stund te eg gjere nåke med bloggen min, dataen e så treg at eg kjenne eg blir hissige bare eg skrur an på... så oppdateringane vil nok muligens la venta på seg ei stund te! Og Henrik - bedre med kvalitet enn kvantitet!